Klachten?

Klachtenafhandeling door de Zorgaanbieder

Binnen 6 weken reageren wij op uw schriftelijke klacht of klacht per e-mail.

Klachtenbehandeling door de Klachtenfuntionaris

Komt u er samen met Uw Zusters Getrouwe Wijkverpleging niet uit? Of weet u niet hoe u uw onvrede bespreekbaar moet maken? Ga dan naar de klachtenfunctionaris. Deze helpt u om samen met de zorgaanbieder een oplossing te vinden.

 

Uw Zusters Getrouwe Wijkverpleging

2728 AA Zoetermeer

06-23133568

Email: info@uzgw.nl

 

De klachtenfunctionaris behandelt uw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk. Binnen 4 weken wordt u schriftelijk op de hoogte gebracht over de afhandeling.

Klachtenbehandeling door de Geschillencommissie Zorginstellingen

Als u vindt dat uw klacht na de beslissing van de klachtenfunctionaris nog niet is opgelost dan kunt u in beroep gaan bij de Geschillencommissie Zorginstellingen (www.degeschillencommissie.nl).


 

24/7 Bereikbaar

24/7 BEREIKBAAR


Wij zijn 24 uur per dag telefonisch bereikbaar en 7 en dagen in de week ongeacht feestdagen. Als wij uw aanvraag binnen hebben, dan kunnen wij u een persoonlijk advies uitbrengen over onze particuliere zorg. Tijdens dit gesprek wordt samen met u bepaald welke zorg u wenst of welke zorg noodzakelijk is.